تاریخچه شرکت


تاریخچه شرکت


شرکت ویستا صنعت پرشین در امتداد رسالت ذاتی شرکت سبز اندیش صنعت تاسیس گردید.


شرکت سبز اندیش صنعت شرکت مادر و پایه ویستا صنعت پرشین می باشد. 
شرکت سبز اندیش صنعت پرشین در سال یکهزار و سیصد و هفتاد و هشت با هدف فعالیت در زمینه خدمات شهری و بازیافت تاسیس شد. دلیل تاسیس این شرکت که بر اساس مفاد اساسنامه شرکتی فنی و مهندسی بود، ایده و اختراع آقای مهندس شهرام وصالی در رابطه با بازیافت ضایعات پلاستیک بود که در همان سال از اولین کنفرانس بهسازی زمین موفق به دریافت جایزه ملی شده بود و طرح وی به عنوان طرحی ملی معرفی شده بود.
با پیشنهاد سازمان حفاظت محیط زیست، آقای شهرام وصالی در همان سال اقدام به تاسیس شرکتی نمود تا با توجه به حمایتهای ملی از طرح وی، اقدام عملی در راستای اجرای ایده و طرح خود نماید.
بعدها با توجه به گسترش زمینه فعالیت و نیاز به تشکیل مجموعه ای منسجم تر و نیز مستقر در پایتخت، شرکت ویستا صنعت پرشین در راستای خدمات سبز اندیش صنعت تاسیس گردید و فعالیتهای غیر زیست محیطی شرکت سبز اندیش صنعت به شرکت ویستا صنعت پرشین منتقل گردید تا زمینه های تخصصی فعالیت شرکتها از هم جدا شوند.
شرکت ویستا صنعت پرشین عهده دار همه فعالیتهای تولیدی و تامینی شرکت سبز اندیش صنعت در سیستم راه آهن جمهوری اسلامی ایران گردید و اندک اندک به عنوان شرکت جایگزین، برای مدیران راه آهن و پیمانکاران پذیرفته شد.
تمامی مسئولیت ها و تضامین شرکت سبز اندیش صنعت به ویستا صنعت پرشین منتقل گردید.
به همین دلیل در گواهینامه های صادره خواهید دید که برخی از گواهینامه ها به نام شرکت سبز اندیش صنعت صادر شده اند که فوقاً توضیحات کامل آن ارایه شد.

شرکت ویستا صنعت پرشین با تکمیل تیم مدیریتی و مهندسی خود با استفاده از همکاران دکتر و مهندس، اقدام به تحقیق و توسعه در رابطه با مجموعه هایی نمود که به واسطه نوع کارهای جاری خود، با آنها درگیر و دخیل بود.
از اولین فعالیتهای انجام شده توسط شرکت ویستا صنعت پرشین، تولید قطعات میکروپروسسور لکوموتیوهای GT26CW-MP راه آهن ایران، تعمیر و نگهداری مجموعه ها و المانهای آن بود.
در گام بعدی با توجه به نیاز کشور ایران به خودداری از خروج ارز از کشور برای تامین کالا، اقدام به مطالعات مهندسی و اقتصادی بر روی پروژه هایی همچون تامین کولر و یخچال کابین لکوموتیو نمود که خوشوقتیم اعلام نماییم تا کنون بی هیچ ایرادی به مسیر خود ادامه داده است و روز به روز با ارتقا کیفیت، قله های بیشتری در صنعت ایران را فتح می نماید.

شرکت ویستا صنعت پرشین نمایندگی شرکتهای معتبر جهانی را اخذ کرده است که در حال حاضر دو شرکت در ایران دارای قراردادهایی هستند و تامین قطعات و انتقال تکنولوژی به ایران می نمایند.
ویستا صنعت پرشین به عنوان نماینده شرکت Ferrovias Del Bajio در حال تامین موتور لکوموتیو و تعمیر و بازسازی میل لنگها و موتورهای راه آهن ایران و سایر شرکتهای دارای ناوگان هست.
همچنین به عنوان نماینده شرکت TecSol Austria کارهای تامین سیستم کنترل لکوموتیوهای سبک و سنگین راه آهن ایران و انتقال تکنولوژی مربوطه را می نماید.